STRONA INTERNETOWA
JAKO USŁUGA
Website LEADer to rozwiązanie typu SaaS (Software as a Service).
Został stworzony dla Ciebie – Sprawdź jak działa.
Rozwiązanie wpisuje się w potrzeby Twojego biznesu, jeżeli...
...masz obecnie stronę, która nie spełnia oczekiwań
Zdarzyło się, że zaraz po wejściu na stronę, zrezygnowałeś z dalszego jej przeglądania? Twoją intencją był zakup produktu lub usługi, ale opuściłeś szybko stronę przez wygląd lub zbyt długi czas wczytywania witryny? Wiesz więc z własnego doświadczenia, jak istotne jest, aby pozyskany, często z trudem, potencjalny klient, zobaczył ofertę w możliwie jak najlepszym wydaniu.
...nie masz jeszcze strony www
Profesjonalna strona internetowa jest kluczowym elementem budującym zaangażowanie klientów. Aż 95% użytkowników korzystała z wyszukiwarki, poszukując lokalnych firm. Co więcej, aż 30% klientów ignoruje firmę, która nie posiada serwisu www dla swojej działalności. Nie przegap okazji, wybierz sprawdzone rozwiązanie i już dziś wejdź do e-biznesu.
Czym jest i jak działa Website LEADer?
Jeżeli masz już doświadczenia z biznesem online, to możliwe, że znasz sytuację, w której strona wykonana w ramach jednorazowego zlecenia, wcześniej lub później, przestaje być aktualna i nie spełnia już Twoich oczekiwań. Co więcej, wymagane są ciągle skomplikowane i czasochłonne aktualizacje, a nierzadko sama witryna nie notuje wystarczającej liczby odwiedzin i nie generuje zapytań. Możliwe, że brakuje Ci także transparentnej analityki i wykazania efektywności. Nie wspominając o usterkach i wynikającej z nich potrzeby współpracy z webmasterem.
Brzmi znajomo?
Wybierz Website LEADer i przekonaj się jak dostępna i wydajna może być strona Twojej firmy.
Strona internetowa jako usługa umożliwia wdrożenie zmian za pośrednictwem udostępnionego kreatora strony WWW (również z zakresu SEO), bez wpływu na tzw. „gwarancję”. Ponadto stałe niskie opłaty miesięczne dają pełną kontrolę nad budżetem, a sam model współpracy pełną elastyczność w działaniu. Twój biznes może się bardzo dobrze prezentować i wyróżniać wśród konkurencji. Jest to osiągalne przy zastosowaniu funkcji ukierunkowanych na zaangażowanie użytkownika. Zyskujesz także, przez cały okres współpracy, wsparcie zespołu specjalistów, który dba, aby Twoja strona była bezpieczna, stabilna i mogła się stale rozwijać poprzez cykliczne ulepszenia technologii.
Jednorazowy zakup strony vs. usługa
JEDNORAZOWA REALIZACJA | STRONA JAKO USŁUGA | |
Opłaty | Możliwa jednorazowa wysoka opłata za projekt + koszty utrzymania i serwisowania | Optymalna opłata miesięczna |
Aktualizacje technologii | Wykonywane samodzielnie lub zlecane za dodatkową opłatą | Automatyczne, w ramach usługi |
Poziom bezpieczeństwa | Niski, wymaga aktualizacji m.in. wtyczek | Wysoki, w ramach usługi |
Funkcjonalności | Rozwiązania stron trzecich (wtyczki) instalowane samodzielnie | Zintegrowane, w ramach usługi |
Administracja strony | Możliwe ograniczenia, potrzeba outsourcingu | Dowolne zmiany na stronie, w ramach usługi |
Hosting strony | Wymagany zakup usługi i utrzymywanie | Zabezpieczony, w ramach usługi |
Optymalizacja SEO | Ryzyko czasochłonnego i kosztownego wdrożenia nie gwarantującego rezultatów | Strona w pełni kompatybilna z SEO Cloud |
Gwarancja | Często do 24 miesięcy, z ograniczeniami, np. zmiany SEO grożą utratą | Gwarancja działania, w ramach usługi |
Usługa ukierunkowana na monetyzację
Sukces w e-biznesie to wypadkowa wielu czynników. Na szczęście wszystko jest mierzalne i może zostać poddane badaniu. Analityka webowa uświadamia, które działania i elementy mają największe znaczenie w drodze po zyski.
Czy Twoja strona internetowa sprzedaje?
Prawidłowa odpowiedź powinna brzmieć: TAK. Jeśli jest inna, powinieneś czym prędzej zmienić swoje działania. Dlaczego? Sprzedaż prowadzona w Internecie daje dużą przestrzeń do zwiększania liczby klientów. Twoja witryna powinna to maksymalnie wykorzystywać. Czy jesteś zadowolony z efektów promocji Twojej firmy w sieci? Jeśli chcesz więcej, to przygotowaliśmy krótki poradnik o tym, jak zwiększyć efektywność marketingu internetowego.
Lejek zakupowy
Digital marketing to już obecnie zaawansowana dziedzina biznesu, której metody pozwalają wypracować większą efektywność działań promocyjnych prowadzonych w sieci. Jedną z nich jest tzw. lejek zakupowy, który pokazuje, jakie etapy przechodzi Twój klient – od zauważenia Twojej oferty, aż po zakup, a nawet lojalizację. Sposobem na skuteczny marketing w Internecie jest przygotowanie zestawu bodźców, które kierować będą Twojego potencjalnego klienta w dół lejka.
1. Aby zbudować świadomość marki możesz :
tworzyć płatne kampanie, które zwiększą ruch na Twojej stronie internetowej (PPC),
skorzystać z potencjału wyszukiwarki Google i pozycjonować serwis na cenne dla Twojej firmy frazy, aby wyświetlał się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania (SEO).
2. Aby zdobyć zainteresowanie możesz:
zadbać o atrakcyjne przedstawienie oferowanych produktów i usług – za pośrednictwem fotografii czy interesujących opisów,
napisać ekspercki tekst na blogu, w którym podzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem jako ekspert w swojej dziedzinie.
3. Aby przekonać klientów do konwersji możesz:
przypomnieć o swojej ofercie za pośrednictwem maila lub SMS-a,
korzystać z potencjału remarketingu, kierując reklamę prezentującą produkt, którym klient już się wcześniej interesował,
zaoferować darmową próbkę, rabat lub możliwość zwrotu towaru bez konsekwencji.
Nie wahaj się i przenieś już dziś swój biznes na bardziej efektywny poziom!