Panel Analityczny
Najważniejszy jest dla Ciebie efekt, prawda? Chciałbyś, żeby Twoja strona internetowa była widoczna w sieci, żeby ludzie w nią „klikali”, żeby ruch na stronie sukcesywnie wzrastał, a Twoja firma przynosiła zyski?
Wiesz, że masz profesjonalną stronę internetową, ale nie potrafisz określić, czy w parze z jej stworzeniem idzie także promocja w internecie? Chcesz zaplanować kampanie promocyjne i określić, których podstron i elementów serwisu powinny dotyczyć? A może planujesz pozycjonowanie strony i chciałbyś dowiedzieć się, na których sekcjach witryny należy skupić się przede wszystkim?
Panel analityczny
Jeżeli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, bądź po prostu intryguje Cię, kto i kiedy odwiedza Twoją witrynę, to tworząc Website LEADera przygotowaliśmy odpowiedź na Twoje potrzeby, udostępniając specjalny panel analityczny. Dzięki niemu wreszcie dowiesz się, jaką efektywność ma Twoja strona, kiedy jest odwiedzana, a także gdzie warto ukierunkować swoje kolejne działania, by wzmocnić jej promocję w internecie.
Dodatkowo uspokajamy – wszystkie dane zbierane są w przystępny sposób – tak, by nawet osoba niemająca wiedzy i doświadczenia technicznego bez problemu odnalazła wszystkie ważne dla niej wartości. Dzięki temu Ty, jak i Twoi pracownicy będziecie mogli lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania użytkowników, których znacznie łatwiej będzie przekuć w Waszych zadowolonych Klientów.